تکنیک های برند سازی آنلاین

بعضی از متخصصان بر این باور هستند که هدف برندسازی آنلاین این است که به طور دایم مصرف‌کنندگان قدرت شناخت یک برند را داشته باشند. دیگر افراد بر یکپارچگی برندسازی آنلاین با تجربه نهایی که یک برند بر روی مشتریان در رابطه با یک شرکت، محصول یا دیگر موارد مرتبط با برند برجا می‌گذارد، توجه دارند. از این دیدگاه، شناخت برند به عنوان یک جزء در میان بسیاری از اجزای دیگر نظیر تمایزیابی برند (از رقبا) و پیام رسانی برند قرار می‌گیرد که بواسطه ارتباطات موبایل و اینترنت آسان می‌شود. توسعه وب‌سایت یک بخش کلیدی برندسازی آنلاین به شمار می‌رود، از این جهت که یک وب‌سایت توسط افراد و کمپانی‌های مختلف برای ارائه محصولات و خدمات یک برند استفاده می‌شود. تمرکز بر ظاهر یک وب‌سایت، عملکرد آن و پیام کمپانی به منظور ارائه یک تجربه مثبت به بازدیدکنندگان همگی قسمتی از برندسازی آنلاین به شمار می‌روند. توسعه وب سایت برای برندسازی آنلاین همچنین شامل بکارگیری یک بلاگ برای تولید محتوا برای خوانندگان علاقه‌مند به موضوعات مرتبط با آن برند می‌شود. ارائه مقالات مهمان برای دیگر وب سایت‌ها به منظور برندسازی آنلاین چیزی است که هم پیشنهاد و هم توصیه نشده است. در سال ۲۰۱۴، مت کات، رئیس تیم مبارزه با اسپم کمپانی گوگل، اشاره کرد که پست مهمان بیشتر و بیشتر به امری اسپم‌وار تبدیل شده است و استفاده از آن را برای ساخت لینک‌های ورودی به یک وب‌سایت توصیه نکرد. برندسازی آنلاین همچنین شامل تعامل‌های رسانه اجتماعی و یکپارچگی با آن می‌شود. استفاده از شبکه‌های نمایش محتوایی و نمایش (به منظور نمایش تبلیغات) یکی از روش‌های یکپارچگی یک برند با رسانه اجتماعی به شمار می‌روند. از تکنیک‌هایی نظیر دوباره پیام‌دهی، هدف قراردادن رفتار بازدیدکننده و هدف قراردادن طبق محتوای سایت، به عنوان روشی برای قراردادن یک برند در جلوی مخاطب هدف استفاده می‌شود. برندسازی از طریق رسانه اجتماعی شامل به اشتراک‌گذاری دانش در رابطه با یک برند و تعامل دایم با مشتریان می‌شود. استفاده از سایت‌هایی نظیر توییتر، فیسبوک، لینکدین و یوتیوب شکل متداول و محبوبی از برندسازی آنلاین از طریق رسانه اجتماعی محسوب می‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + پانزده =