چگونه یک برند شویم؟

چگونه یک برند شویم؟

داشتن یک برند قوی کمکی است به مجموعه شما تا خود ر ا در بازار متمایز نشان دهد و توانایی ارضای نیازهای مشتریان را به صورت منحصر به فرد داشته باشد

بند سازی یک مجموعه ای از راهکارها و فرآیندهاست که به نام تجاری شما هویت داده و جایگاهش را در بازار نسبت به رقبا مشخص . متمایز میکند . برند سازی شامل مباحث مختلفی مانند : جایگاه یابی ، جایگاه سازی ، انتخاب نا م موثر ، ایجاد طبقه بندی ، انتخاب رنگ ، طراحی لوگو محدود کردن برند ، عمق و ارزش ، روابط عمومی ، رویداد سازی ، تبلیغات و روشهای تبلیغاتی و …. می باشد .

برند سازی آن قدر ها هم ساده نیست ، چرا که هیچگاه دو برند یا دو واحد صنفی مثل هم عمل نمی کنند . در حقیقت ماهیت برند سازی این است که یک کالا یا تجارت از رقیبانش متمایز باشد و دیده شود . پس نمی توان برای تمامی برندها یک نسخه را تجویز کرد و یک فرمول یا روش را در هر برندی مورد استفاده قرار داد . برای ساخت یک برند باید به نکته های زیر توجه شود .

  1. متمایز
  2. همکاری
  3. نوآوری
  4. اعتبار بخشیدن
  5. فرهنگ سازی

در این راه چندین روش برای بهبود می توان پیشنهاد کرد تا از طریق آنها با مشتریان ارتباط برقرا کرده و یک برند قوی تر بسازیم : تبلیغات ، روابط عمومی ، پیشبرد فروش ، بازاریابی مستقیم ، فروش شخصی ، بسته بندی ، رویدادها ، خدمات مشتری

شما در هر صنف یا کسب کاری که هستید در تلاش  هستید  تا به بهترین روش  کالا یا خدمات  خود را به مشتری  به فروش برسانید  وبرای  بدست آوردن  مشتری  برای  کالا وخدمات به اطلاع رسانی نیاز مند خواهید بود.

۱٫طرح ها ودیدکاه ها نویسنده .

۲٫نظرات کار شناسان .

۳٫نتیجه گیری .

۴٫منابع.

 

زیاد تبلیغ کردن اما موثر نبودن همان  نتیجه ای را در بر خواهد داشت  که شما اصلاٌ تبلیغ نکرده اید و فقط هزینه  وزمان را از دست داده اید وگاهی نیز پیش آمده که تبلیغات نادرست نتیجه ی عکس در بر داشته ست .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفده =